Gedrag leren uit boeken. Ja natuurlijk kan dat. Het toepassen van dat gedrag kan echter alleen in de praktijk….. Of in een simulatie! Nieuw gedrag eerst oefenen in een veilige omgeving, waar je ongestraft fouten mag maken, het opnieuw kan proberen en goed onderbouwde feedback krijgt. En daar kom ik om de hoek kijken als trainingsacteur. De deelnemer oefent het nieuwe gedrag terwijl ik het gedrag neerzet wat daarvoor nodig is.
Een trainingsacteur zal zeer realistisch spel neerzetten, weet precies wanneer hij juist moet belonen of juist zijn gedrag moet intensiveren en kan op de juiste wijze feedback geven. De feedback van de trainer in combinatie met de feedback van de acteur en niet te vergeten de reflectie van de deelnemer zelf levert het meest optimale leerresultaat.
Inzetbaarheid
Als trainingsacteur ben ik inzetbaar binnen diverse trainingen, van effectief communiceren tot agressietraining, van klantvriendelijkheid tot slecht nieuws gesprekken. Ik ben bekend met vele theorieën en methodes die in deze trainingen worden gebruikt. Mocht u echter behoefte hebben aan een andere inzet van mij als trainingsacteur neem dan zeker contact op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
- Communicatietrainingen
- Agressietrainingen
- Sollicitaties
- Leiderschapstrainingen
- Coaching
- Klantvriendelijkheid
- Online trainingen
Bekend met/ervaring met o.a.:
- Roos van Leary
- LSD
- Slecht nieuws gesprek
- ABC-model (agressie)
- Belbin
- Kernkwadranten
- Das
- Disc
- Drama driehoek
- Starr
- Kolb
- Denkstijlen De Bono
- Diverse feedback modellen
- Situationeel leiderschap
- Beïnvloedingsstijlen
- Geweldloze communicatie
- Adviesvaardigheden